vineri, 26 iunie 2009

Remember....

Eram pe la Bucuresti,ajuns print-o pura intamplare pe acolo.Incepusem sa cunosc un alt stil de viata decat cel ardelenesc,mai precis cel din maramures.Pot sa zic ca am mai avut iesiri prin tara ,dar cei derept scurte de cateva zile,nu ca bucurestiul unde am stat destul ca sa-mi dau seama ce se intampla in aceea zona a tari ,cum zic uni "acolo unde se invart bani".                              

  Dupa o vreme imi doream din ce in ce mai mult sa ma intorc acasa sa mananc ceva bun facut de mama,sau sa mai hoinaresc padurile Gutaiului si sa ies la un prajit de slamina asortata cu o sticla de horinca(tzuica),si sa petrecem pana tarziu la focul ce-si arunca lunina lui in bezna.

  Simcer mare lucru n-am realizat pe acolo in privinta materiala,dar orice experienta nu strica.asa ca atunci cand mi-am dat sema ca-i destul jocu acesta cu plecatu de acasa ,cand am vazut ca incep sa dau jos din kilograme si imi facem griji in privinta banilor de maine ,am urcat in metrou si am taiato spre gara.m-am suit in tren si am simtit deja tot ardealul venind spre mine.

                                                                       

Niciun comentariu: